Dziwnostki

Każdy człowiek jest wyjątkowy. Każdy w sobie ma to coś co sprawia, że się różni od innych ale też sprawia, że ktoś jest wyjątkowy. Nigdzie na świecie nie znajdzie się dwóch takich samych ludzi, no może z wyglądu ale całkowicie podobnych charakterami i wartościami nigdy. Wszyscy też mają jakieś swoje ,,dziwnostki” które innym osobą nie pokazują, nawet o nich nie mówią ale oczywiście zawsze są wyjątki od reguły. Dziś opisze wam moje dziwnostki.

1. Lubie oglądać bajki. Moi znajomi uważają, że to dziecinne ale większość bajek ma głęboki przekaz, uczą czegoś w porównaniu do np. ,,Zmierzchu”. Ogólnie mam nadal serce dziecka ale mi to w zupełności nie przeszkadza. Czasem lepiej jest coś zobaczyć z innej perspektywy niż inni, bo wtedy ma się lepszy podgląd na tą rzecz, lepiej można ocenić.

2. Kocham nutelle z masłem. Może na początku nie brzmi zbyt smacznie ale polecam!

3. Uwielbiam czytać książki. W dobie telewizji i internetu wiele ludzi uważa to za stratę czasu. I bardzo przykro mi z tego powodu. Przy dobrej książce można odpocząć, zanurzyć się w własnym świecie a nawet wzbogacić słownictwo i lepiej uczyć sie ortografii. Więc nie rezygnuj z książki, bo to zasób wiedzy i przyjemności. Zwłaszcza z ciepła herbatą.

4. Niektórzy mogą to uznać za całkowicie dziwne ale nie biegnę za trendami mody. O wiele wygodniej chodzi mi się w leginsach, adidasach i bluzie niż w jakiś miniówkach czy sukienkach.

A wy jakie macie dziwnostki?

 

 

Skomentuj

